Podľa informácií od užívateľa Palo_ZA, je nudizmus na tomto mieste zakázaný tabuľami. Preto vyradzujeme túto lokalitu zo zoznamu nudapláži na Slovensku.
Momentálne, na základe dostupných informácií to vyzerá tak, že miesto je už niekoľko rokov navštevované nudistami, avšak nemôžeme každú informáciu osobne uveriť. Zdá sa nám, že:
Nudistov je na tomto mieste málo (cez horúce leto do 5 ľudí)Nie je tam pláž, skôr jeden breh kde sú nudisti každý na svojom mieste (max v páre)Miesto nie je oficiálne prístupné, avšak je využívané aj ľuďmi v plavkáchZmienky o ňom existujú už od roku 2010
Nakoľko sa skúsenosti s tou plážou výrazne líšia, viď recenziu od bager65 (negatívna) budeme veľmi radi, za každý komentár či recenziu.
Pokúsime sa dané miesto overiť či už osobne, alebo ľuďmi ktorých osobne poznáme. Na základe toho rozhodneme o tom, či danú lokalitu ponecháme alebo vyradíme zo zoznamu nudapláži na Slovensku.
Pri hlavnej ceste zo Svitu do Batizoviec sa nachádza štrkovisko na ktorom sa vyskytujú naturisti. Jedna sa o štrkovisko, ktoré bolo zaplavené vodou po vyťažení štrku v blízkosti prítokov rieky Poprad. Väčšina naturistov sa chodí slniť na mini pláže popri jazere v lesíku popri hlavnej ceste zo Svitu do Batizoviec.
Ďalší uprednostňujú opačnú stranu na konci jazera, niektorí zase volia časti jazera pod diaľnicou D1, ktoré už sú tiež zarastene stromami.
Na jazere počas pekných dni 5-10 naturistov, tak ako aj na iných n- plážach, prevaha mužov, sem tam páriky.
Nedá sa hovoriť o jednotnej a masovej n-pláži ako napríklad na Guľáške, ale každopádne naturisti toto jazero využívajú z roka na rok v čoraz väčšom počte.
Svoju úlohu zohráva blízkosť Tatier, dá sa prísť okúpať priamo po túre, takisto blízkosť cyklochodníka z Popradu - dostanete sa skoro až k štrkovisku.
V top sezóne v letnom období samozrejme aj plavkáči, ktorí sa znášajú s naturistami celkom dobre, nikdy som nezaznamenal nejaký incident alebo sťažnosti, čo súvisí aj s tým, že na miestach ktoré využívajú naturisti máte pomerne dobré súkromie - pláže sú v lesíku, medzi stromami, do vody vbehnete ľahko.
Svit Batizovce (GPS: N49.0642986179, E20.1902390251)
Svit Batizovce
Typ: Zaniknutá nudpláž
GPS: N49.0642986179, E20.1902390251
Aktualizované: 23.06.2024
Recenzie lokality
- Žiadna nudapláž tu neexistuje - Pridal: bager65 dňa
- Pridať nový komentár
- 11695 zobrazení
Komentáre
Batizovce
Ďakujeme Maroš!
Pomaličky sa nám východ Slovenska kompletizuje, čo ma teší. Vedel som, že na niektorom z jazier je nuda, len som si nebol istý na ktorom.
Ešte mám drobné doplňujúce otázky, možno sa informácie zídu aj iným ... ;-)
Neoplatilo by sa posunúť súradnice pláže na miesto kde zvykne byť najviac naturistov? Možno sú ľudia ktorí radšej prídu tam, kde už niekto je, než byť len tak niekde o samote. Hlavne ak dúfate, že raz na pláž prídu aj single ženy, nie len muži a páriky - väčšina asi dá prednosť istému skupinovému bezpečiu ... A kto chce byť sám/sama, vždy vie ísť inam.
Je to zaujímavá lokalita, verím, že sa tam rado zastaví viac ľudí...
Matúš
čaute,chodím do batizoviec…
čaute,
chodím do batizoviec na štrká rada.
- ľudia: cez teplé dni najmä cez víkendy a prázdniny,cez týždeň pracovný pomenej.nie je to plnka,východný okraj štrkoviska je lemovaný chodníčkom,na ktorom sú rôzle plôšky,mnohé v tieni mladých vyhúknutých stromčekov popri kraji štrka-teda jeho vých.častí.
-najviac nudistov je na tomto východ.brehu-skôr v jeho strednej časti...-ale sú tam fleky,kde sú nudisti,a potom civil,a zas nudista...-nuda nie je ohraničená,kedže štrko ofici nudu nemá myslím.v podstate každá skupinka dvoch- troch ľudí ma vlastný flek,vlastné sukromie na plôškach popri chodnicku pod stromcekmi.
-vstup do vody:na východnej časti rýchlo klesá dno do hĺbky,4-5 metrov od kraja už hĺbka aj 150-200 cm.breh oproti-chodím v zime otužovať-detto. detičky bude treba strážiť popri brehu....tam na ten meter-dva od brehu je voda pre ne ok.
-autá: zo svitu ďalej smer na štrbu,na ceste odbočka na Batizovce-po prechode cez kolaje vlaku po 100 m je štrko,autá parkujú aj popri ceste hneď,plus k štrku zabáča viacero lesných širších ciest. nie je problém auto hocde nechať.
-čistota vody:voda ako taká čistá/chemik nie som/,sem tam na brehu odpadky v tráve- sem tam vyvrhnutá mŕtva ryba na brehu :D
-niekedy idem aj sama,vždy si nájdem miesto,alebo sa snažím najst si miesto vedla uz kohosi naheho.
p.s.:možno by sa aj v komentoch mohla byť možnosť prilepiť obrázok, vložila by som mapku štrka,kde tá "nuda" je.
upravil som mapu
Mapu som posunul na miesto kde su najcastejsie naturisti..
Re: upravil som mapu
Ďakujem, určite to pomôže všetkým ktorý sa na pláž chystajú prvýkrát!
Verím, že sa tam budú radi vracať...
zvlaštne
zvlaštne, som z Podtatranskeho regionu, občas chodim na štrkopiesky a nikdy som tam nevidel nikoho holeho. tam totiž aj textilaci nie su uplne vitani a nieto ešte my, kedže tam je stavenisko, je tam zakaz kupania a policia tam chodi davať pokuty. občas tam chodim (oblečeny) a ešte nikdy som tam nevidel nikoho holeho
môj nazor
inak admin, ty isto poznaš vela ludi, opytaj sa svojich, kolki boli v Batizovciach a videli tam nudistov. až potom na zaklade toho piš članky, ktore služia pre inych ludi ako fakty. ja som sa už niekolkokrat rozpraval s ludmi z Bukovca o Batizovciach, už niekolki mi povedali, že tam boli a nikoho holeho tam nevideli. ty si uveril anonymneho profilu slečny, ktora vraj roky chodi na nudisticke plaže, pritom ma učet vytvoreny iba 3 dni. ak je to naozaj ta slečna (čo velmi pochybujem), tak nech to neberie osobne. väčšinou sa za takymito učtami skryvaju uchylaci. mlade slečny malokedy vidieť na nudistickej plaži, aj ked tam su, tak iba s frajermi alebo kamaratkou. ved ja kvoli nudizmu chodim až do Košic, keby sa dalo v Batizovciach, tak sa netrepem autom viac ako 100km. môj nazor je taky, že nejaky uchylak vas chce holych vylakať a ako sa mu to lepšie podari, ako na vymyslenej nudistickej plaži? ak tam naozaj chodia nudisti, dajte foto ako dôkaz, ved mame fotogaleriu
cau bager, hej,mam novy…
cau bager,
hej,mam novy nick...ak si cital poriadne o štrku batizovce,tak si si precital aj to,ze tam NIE JE ofici nuda. nahacov pribuda postupne...min rok povedzme na useku 40 metrov 6sti.slnit naha sa tam chodim uz par rokov,nie casto,nie pravidelne,dakedy s kamkou,dakedy s kamom,dakedy sama.zakaz kupania tam je,a aj desiatky ludi v lete.neuveris,aj na bukovci som bola sama zena,muzi a ja.bez garde.a nemam problem vycestovat sto km kvoli nude,hockam.tak pekne leto bager,bezpredsudkove idealne.:D jaj- uz nie som uplne mlada slecna:D
Batizovce Svit
No mozem povedat ze pocas slnecnych dni ked pridem vzdy nejakych nudistov stretnem, ako som pisal su najma na mini plazach medzi stromami, nemaju potrebu sa ukazovat myslim, nevylucujem ze v nejaky den tam nikto nemusi byt - ako som pisal - nie je to oficialna plaz, fotky ako dokaz- no zacal to tu bager hejtovat az tak ze mam dojem ze jemu ide skor o to foto ako naturizmus, kazdy nech pride pozriet a urobi si nazor sam..
bager65
ahoj bager ja som fotky ani z bukovca nevidel ci tam niekto chodi ale v sutove som bol je tam super a aj vela fotiek som videl co sa tyka sutova takze sutovo su aj dokazi z inych som nevidel tiez ale chodia nudisti aj do batizoviec viem bol som tiez
tak ja neviem, či ste neviditelni
tak ja neviem, či ste neviditelni, ja som tam nikdy nikoho holeho nevidel. aj regionalni novinari pišu o štrkopieskoch a keby tam videli nahačov, tak som si isty, že minimalne jednou vetou by ich v članku spomenuli ak nie aj titulkou. ale to je jedno, dôležitejšia je samotna plaž, tam ja zakaz vstupu a teda žiadna plaž neexistuje. toto by mala byť stranka, ktora povie ludom, že tam a tam sa da legalne naholo kupať a nie kupanie na vlastne riziko pod hrozbou dvojitej pokuty. ja by som skusil hladať ine miesto1 alebo sa aspon pokusil nejak dohodnuť s vlastnikom pozemkov a uradmi. lebo to, že sa občas najdu ludia, ktori sa vyzleču na stavenisku, to z toho ešte nerobi nudisticku plaž. ktokolvek tam môže na vas zavolať policiu. inak som rad slečna, že to neberiete osobne, dnes kadejaki ludia sa skryvaju za fake učtami. prajem pekny den
Batizovce pre bager65, xeni, marostatry
Ahoj,
v prvom rade vám všetkým ďakujem za to, že ste sa podelili o svoju skúsenosť.
Verím, že každý z vás na danom mieste bol a pravdivo opisuje to, ako dané miesto vníma. Aj preto som sa rozhodol spraviť nasledovné:
Naozaj nie je v silách ASN (a ani mňa osobne) ísť na každé miesto, ktoré sem iní naturisti pridajú (a každému z nich, za to ďakujeme).
Ja osobne o tomto mieste počúvam už dlhšie, ale nikdy od niekoho, kto tam bol a osobne ho poznám (a ani som tam ja nebol). Verím, že sa počas leto o tomto mieste dozvieme viac a na základe toho rozhodneme. Momentálne mám pocit, že pravda je na oboch stranách - naturisti tam (minimálne niekedy) sú, na druhej strane, pár nahých ľudí rozhodených po brehu každý osve sa nie vždy dá nazvať plážou.
Krásna definícia nudapláže podľa manželky je: Miesto kde môže prísť single baba bez obavy, že ju tam bude niekto obťažovať alebo si jej nahotu zle vysvetľovať a kde si vie nechať bicykel a má ho kto postrážiť). Či to spĺňa toto štrkovisko neviem, ale zatiaľ ho tu necháme a uvidí sa.
Matúš
Webmaster ASN.sk
Batizovce
Priatelia , je mi naozaj luto ze sa to zvrhlo smerom tymto, asi z tej korony su niektori jednotlivci frustrovani...
Matus to dobre opisal- pravda je tu uhol pohladu.
Samozrejme ze Batizovce nie su Zlate Piesky pocss sezony. Na druhej strane chodim sem uz cez 10 rokov a vyzliect bezpecne sa tu da. Z tohoto pohladu to pre mna splna kriteria miesta vhodneho na naturizmus. Stretavam dokonca aj samotne zeny, takze definiciu bezpecneho miesta to zrejme splna. Chodim aj ja na Bukovec a na Maru- Ratkovie. Tato lokalita je porovnatelna s Lipt Mara Ratkovie. Ani tam sa nejedna o organizovane miesto a to ze ste dnes mali svoj placek neznamena ze vam ho zajtra nezaberie nejaky textilak. V tomto smere je to v Batizovciach podobne. Co sa tyka pokuty- cez leto su v Batizovciach desiatky kupajucich sa ludi to by museli pokutovat kazdeho z nich, kompetenciu k pokute ma prirom Bansky urad zo SNV nie policia takze prakticky pokuta ziadna nehrozi pokial tam nepojdete nieco bagrovat- ze bager? .
media o Nuda plazi v Batizovciach
Pripajam este par linkov na starsie clanky o nude v Batizovciach:
http://www.vypadni.sk/sk/strkoviska-batizovce
https://www.metoo.sk/2347/leto-bez-plaviek-ziadna-nuda-nehrozi
https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/slnko-nas-vyzlecie-plaviek-slovensko-caka-dalsi-tropicky-vikend
Nespĺňa kritéria
Ďakujem Matúš za túto zlatú strednú cestu. Presne, ako hovoríš: kde ľudia si nebudú nahotu iných vysvetľovať zle, kde si ľudia navzájom bicykel postrážia a podobne. A práve v tejto veci tá "pláž" nespĺňa niekoľko bodov, lebo jednak je tá pláž neoznačená a ľudia ani nevedia, že tam môžu byť nudisti a teda ktokoľvek môže tam zavolať políciu. marostatry píše, že stačí, keď sa tam niekto vyzlečie dohola, ale to ešte vôbec z toho nudistickú pláž nerobí. Druhá vec, v blízkosti je rómska osada a tie deti sa zvyknú kúpať v tej vode a občas aj nenápadne prekukajú veci kúpajúcich sa ľudí. Aj pri našich veciach boli pred 2 rokmi a keď sme išli rýchlo ku nim, utekali preč. Keby sme si to hneď nevšimli, už by sme mali po peňaženkách. Tie linky, čo dal marostatry, jednak nie sú spoľahlivé a jednak sú zastaralé. 2008 a 2013, odvtedy sa zmenilo to, že dve rómske dievčatá sa tam utopili v roku 2015 (veľa článkov je o tom) a práve od tohto leta polícia tam chodí častejšie hliadkovať a prísne trestá kúpajúcich sa ľudí. Čo píše marostatry, že polícia nemôže dávať tam dávať pokuty, to je blud. Určite ti niekoľko účtov vytvorených nedávno napíše pozitívne recenzie o tejto pláži, ale keďže nepoznáš nikoho, kto by tam aj nudistov skutočne videl, tak to o niečom svedči. Čiže keď to zhrniem, túto pláž neodporúčam, poprípade choďte sa tam pozrieť na vlastné oči, ako to naozaj je.
Batizovce
prvykrat som zahajil n- sezonu v Batizovciach tento stvrtok, bolo prijemne teplo, trochu vietor. N- plaz sa tento rok presunula na stranu pod dialnicu tak aj upravim na mape. Na povodnom mieste pod hlavnou cestou doslo k vyrubu krovia ktore je tam zatial naskladane na kopach takze podla mna tam to nebude az do osvozu drevin prijemne..
kazdopadne v mladom borovicovom lesiku pod dialnicou male plaze medzi stromami a velmi prijemne dokonale sukromie. Vo stvrtom som tam bol od 12-15 a napocital spolu so mnou 5 naturistov- manzelsky par otuzilcov ktori sa okupali v studenej vode nahi a po osuseni odchadzali..dochodcu ktori sa cez obed slnil a muza stredneho veku ktory sa slnil dlhsie na vedlajsej
plazi...
odporucam ... cista voda.. prijemne...
Strko
Moja skusenost s Batizovcami? Ja osobne chodievam na severnu cast pod dialnicou - najlepsie cez den co sa tyka slnecnych lucov a aj pripadneho vstupu do vody - pozvolny. Aj ked pristor na zlozenie je obmedzeny, stale sa da nieco najst a vyuzit. Vyuzivam cas hlavne v priebehu pracovneho tyzdna, v case sezony uz tu chodievam pomenej. Niekedy chodila kamka, ale teraz uz na strko nie - inde nema problem. Ako som pisal na inom mieste, ja osobne si za nudou zajdem kamkolvek kde je fajn :-)
Ver mne fakt su tam nidisti…
Ver mne fakt su tam nidisti.ja som tam ako doma.mozes tam kludne ist tam ta nikto riesit nebude tomu ver.
nika
ahoj Nika a ty chodis do batizoviec sa opalovat ? a kde chodis a skym tiez si nudistka? odkial si?
Dnes ma krásne slnečné …
Dnes ma krásne slnečné počasie vytiahlo na štrkovisko. Pohodu kľud mi neubral ani pomerne silný vietor, ktorý dorazal. Jedno co som nedorazil je to, že som ľahol na naveternú stranu - nabudúce budem múdrejší. Možno.
Inak ako som spomínal, pohoda, ludi len pár.
Batizovce
Ahoj, prosím Ta o aktuálnu a pravdivú info o tejto pláži, mali by sme záujem ju s manželkou navštíviť, ale info sú dosť protichodné, dakujeme
Re: Batizovce
Ahoj Johny,
ako aj sám vidíš, informácie ohľadne tejto pláže sú dosť protichodné. Práve preto by bolo super, ak by ste či už spolu s manželkou, prípadne len ty som na túto pláž zašli, a podelili sa s nami o svoju skúsenosť.
Samozrejme, ak to máte ďaleko, určite nemá význam aby ste sa hnali cez pol Slovenska, len aby ste to skontrolovali...
Slovami klasika: Nepýtaj sa čo pre teba môžu spraviť iní nudisti, ale čo môžeš spraviť pre nudistov ty! ;-)
Batizovce
Ďakujem za radu, :), nie, nie je to cez pol Slovenska, možno dákych 50km, tak si tú cestu podľa všetkého odktrútim a posnažím sa aj ja svojou troškou prispieť k rozlúšteniu tejto záhady ohľadom tejto pláže.
Tipy
Poprípade poprosíme o ďalšie tipy na návštevu dákych iných overených pláži. Ďakujeme
Batizovce - osobná návšteva
Super, vďaka Johny30!
Kto tam kedy dal komu pokutu…
Kto tam kedy dal komu pokutu a za co? Nefantaziruj.
strkovisko svit batizovce dnes
Vidim ze aj negativna reklama je reklama. Dnes som na strkovisiku zazil tolko nahacov ako este nikdy. Da sa povedat ze na celej strane od hlavnej cesty na Batizovce na malych plazach v lesiku a na celej strane od dialnice obsadene nahacmi, ktori sa striedali s textilakmi. Dned som napocital do 20 nahacov
no určite
silne pochybujem že ich bolo 20, lebo tolko nahačov naraz mava Bukovec a nieto malička nudaplaž (a dodnes ani neoverena) pri Svite. druha vec, keby všetci 20 boli aspon skryti na dakom tajnom mieste, ale že sa striedaju s textilakmi, to je absolutne nerealne. vieš, čo by sa stalo, keby to bola realita? ako by reagoval textilak, keby kusok od neho si lahli nahi ludia? samozrejme, že by ich pofotil a nahadzal na net. ja som sa bol opalovať pred par dnami na štrkopieskach (oblečeny) a čo som pozeral, tak nikoho som tak naheho nevidel
A čo tak jazera?
Napadla mi taka vec, že či by nebolo lepšie zmeniť lokalitu a skusiť jedno z troch jazier za Batizovcami, ktore su asi kilometer od štrkopiesok. Tam sa ludia kupať bars nechodia, iba ojedinele, preto tam určite bude viac sukromia, čo priťaha naturistov.
Obťažujúci starý kajakár na štrku Batizovce
Ahojte,príspevok by mal patriť k téme Nudapláž Batizovce,ale to by bol hlllboko v texte. takže admin, ak usúdiš,možno ho capneš ako osobitný článok.
Minulý rok na sklonku leta-jeseň už, som sa tam bola slniť sama. Kol dokola kajakoval kajakár starý bielovlasý,tí,čo tam chodíte pravidelne,poznáte.Krúži po obvode štrka roky.Keď prechádzal popri mieste, kde som stála nahá na brehu a slnila sa,vyšiel z kajaku ku mne na breh, dal mi sex. návrh a strčil mi ruku medzi nohy. Zľaknutá som bola dosť. Potom sa spratal. Kedže som zo seba vydolovala dáke trochu "pudosebazáchovné" správanie. Baby samé,bacha,chlapi, možno by si zaslúžil veslom po gebuli.Želám krásne slnečné dni,ja už pekná hnedá,juchúúú...
Prosba
Ahojte,
minuly rok v auguste som na strkoch stratil veslo. Nenasiel ho niekto? Som dochodca, takze vyhodit tolko penazi za nove veslo mi pride trochu vela. Roky sa venujem kajaku po obvode jazera v Batizovciach a teraz sa mi zle keruje.
Re: Prosba
Aj som zvažoval, čo ten komentár schváliť, alebo nie, ale myslím, že trochu humoru sa nám v tejto dobe zíde :-D.
Bagroviská pri Svite sa menia na jazerá, v každom budú iné ryby
https://www.aktuality.sk/clanok/885152/bagroviska-pri-svite-sa-menia-na-jazera-v-kazdom-budu-ine-ryby
Batizovce 29.07.21
Štvrtok poobede, 24°C, pod mrakom (= myslel som si že tam nikto nebude). Neskôr sa vyjasnilo a slnko začalo intenzívne vykurovať. Štrkovisko označené zákazovými tabuľami ktoré zakazujú všetko + bonusový zákaz od rybárov. Kúpajúcich sa bolo dosť, padleboardy tiež jazdili po hladine... Pán na textilnej pláž sa vyjadril, že zákazy sú tam pre prípad, že sa niekto utopí aby z toho majiteľ nemal problémy. Minulý týždeň tam vraj došla polícia, popozerali sa či nikto nerobí zlobu a išli preč. Kúpajúcich sa vraj vôbec neriešili. Samotný textiláci majú parádny pľac s krásnym výhľadom na Tatry.
Prístupová cesta na nuda: po ceste zo Svitu do Batizoviec pred mostom ponad diaľnicu je odbočka vľavo osadená rampou. Tu parkovalo pár osobných áut. Prejsť popod rampu a po štrkovej ceste až ku diaľnici. Zablúdiť sa nedá. Samotnú nudu tvorí sada „minipláží“ medzi ihličnatými stromami. Cestičky sú jasne vychodené, takže často používané. Voda extra čistá a teplá. Osobne som registroval 6 ďalších nudistov (3 oproti rampe, 3 na miniplážach).
Pár fotiek v galérii.
Batizovce 24.7.2022
Pozdravujem. Včera sa mi neplánovane, podarilo zabehnúť na štrkovisko pri Batizovciach. Bol som tam asi od piatej do siedmej večer. Miesto som našiel pomerne ľahko podľa popisu v úvode témy. Možno len pripomeniem, že sa jedná o štrkovisko južne od diaľnice, teda to hneď pri Svite! Parkovať sa dalo veľa hlavnej cesty. De facto hneď od rampy začína "natur" zóna na východnej strane a pokračuje aj na severnej strane. Okolie už je veľmi dobre zarastené stromami, takže aj napriek tomu , že je to v tesnej blízkosti cesty a diaľnice, je tam dostatočné súkromie. Ako už bolo spomenuté, nejedná sa o jednu celistvú pláž, ale skôr o jednotlivé uzavreté miesta ktoré sú oddelené vegetáciou a prepojené úzkym chodníčkom.
Bolo tam pomerne veľa ľudí. Asi 14 nudistov a zopár textilákov. Miesto vypadá byť už vžité ako miesto kde chodia nudisti, preto tam nehrozia nejaké konfrontácie s textilákmi.
Veľkou prednosťou tohto miesta je štrkové podložie, takže nehrozí nejaké bahno a vstup nie je veľmi prudký, skôr pozvoľný. Ďalšou prednosťou je, že pláž sa nachádza neďaleko od parkoviska. No a najväčšou prednosťou je úžasný výhľad na Tatry, pre ktorý tam určite prídete ešte raz. Na východnej časti ešte aj večer o siedmej krásne hrialo slnko, takže sa tam dá ísť aj neskôr - po práci.
Nevýhodou je hluk z diaľnice, ale je to monotónny hluk na ktorý si človek zvykne. Ďalšou nevýhodou sú už spomínané "miestečká" na ležanie. Nie je to veľmi komfortné, ale záleží, ktorý flek sa vám podarí obsadiť.. :) Bolo by skvelé keby tam bola niekoľko metrová súvislá pláž, ale to možno postupne. ..
Celkove si myslím , že toto miesto má budúcnosť a bude sa ďalej rozvíjať! Teda úprimne mu to prajem. Poprad a okolie si zaslúžia mať nejaké pekné a dôstojné miesto pre milovníkov nahoty!
Batizovce júl 2022
K Batizovciam sa vyjadrím aj ja. Hoci to posledné týždne vyzeralo všeliak a hrozilo, že zase to dopadne tak, ako všetky doterajšie pokusy, predsa len musím uznať, že záujem o nudu tam teraz naozaj je a dôležitým míľnikom podľa mňa je to, že sa tam začali ukazovať aj ženy. Sú nudapláže, ktoré existujú, ale nemajú ľudí. Tuna je to ironicky naopak: nudisti tam sú, ale nudapláž nie. Problémom je, že textiláci sa teraz cez prázdniny rozťahujú po celej východnej strany až po polovicu severnej. Čiže obe hlavné oblasti, ktoré sa spomínajú v texte - východná a severovýchodná (presne tam, kde je vyznačená mapka), sú obsadené textilákmi. Čo hovorí Andycko, poviem k tomu toľko, že bežne cez deň je celá východná strana plná textilákov. To, že on tam večer videl nudistov, môže byť. Začul som už, že podaktorí nudisti tam čakajú do večera, kým textiláci odídu a potom zhodia plávky. Spojením našich skúseností by to dávalo zmysel. Ale bežne cez deň za pekného počasia je východná strana prakticky plná textilákov. Dá sa ísť na severnú stranu do lesíka, bohužiaľ, ja mám stamaď zlé skúsenosti, keďže sa tam stretávajú necivilizovaní gayovia, takisto ďalší, s ktorými som sa rozprával, majú stamaď zlé skúsenosti a tiež o negatívnom stretnutí mi tu písal Paľo. Mne sa zdá 14 nudistov prestrelené číslo, ja som tam bol už 6 krát tento rok a viac nudistov naraz ako 7 som ešte nevidel. Musím tam vyskúšať ísť niekedy večer. Ďalším problémom je, že hoci ľudia tam sú, nudisti sa nevedia nijak zorganizovať. Každá nudapláž by mala mať niekoho, kto ju vedie a stará sa o ňu. Tam nikto taký nie je, ani sa len nudisti nepokúšajú skupinovať. Dávnejšie som už navrhoval, aby sme sa presunuli na niektoré z ďalších batizovských štrkovísk, ktoré sú asi len o 200 metrov ďalej. Nikto mi to tu nepodporil. Rozprával som sa tam s niekoľkými nudistami, viacerí aj povedali, že by šli, ale skutky žiadne. Ani len sa tu nikto z nich neozval, hoci ako som zistil, vedia o tejto stránke a aj ju sledujú. Sťažujú sa, že keď sú tam textiláci, nedá sa nudiť. Ale keď som povedal, že no poďme skúsiť aj iné štrkovisko a keď sa nebude páčiť, ostaneme tu. No akosi sa im nechcelo. Ďalší zase nechcú o inom mieste ani počuť. Im to tak vyhovuje, že sa tam len trápia a že cez deň sa nedá poriadne nudiť. Keď poviem ok, dajte vy svoje riešenie, tak buď nemajú názor, alebo majú nereálne predstavy, že by sme stamaď textilákov vytlačili. Nereálne. Andycko, keď najbližšie budeš zase pod Tatrami, choď sa pozrieť na tie 3 jazerá za diaľnicou. Tiež sú to štrkoviská, kvalita vody je rovnaká a čo je super, chodí tam oveľa menej ľudí, ako tam za Svit. Ale úprimne som rád, že sa to nejak rozbehlo, i keď stále to má veľké diery.
Batizovce 2022
Bohužiaľ to je to naše slovenské, že zodpovednosť a riadenie radi nechávame na iných! Potom to tak ale aj vyzerá - a nielen v otázke naturizmu! Som presvedčený, že mnohé veci a aj naturizmus by boli v našej , priam ideálnej krajine pre naturizmus, úplne inde ako sú, keby bolo viac zapálených ľudí. Áno, byť v zákope a všetko odtiaľ sledovať a hlavne komentovať je bezpečné, ale nič nerieši!!
Určite budem rád, keď sa spolu stretneme a "prešmejdíme" aj ostatné jazerá!
Ohľadom toho čísla počtu nudistov : Na mieste som ich nepočítal, ale z pamäti som na isto narátal 12 tak som pre istotu pridal ešte dvoch :D Počítal som aj tých chlapíkov na severnej strane. Sú to nudisti, aj keď ich dôvody sú otázne.. Bol som ich navštíviť, porozprával sa s nimi o návštevnosti a nesprávali sa nejak nekorektne :)
Batizovce
Dnes som bol a všetko fajn, všetky miesta boli obsadené, tak som hľadal ďalej, keďže som hľadal kľud, tam už bolo menej vybehané a viac mravcov.. Bol som prekvapený že bolo aj dosť žien, zo dva páriky, jedna sama a pár mužov. Myslel som že tam nikoho nebude. Pekné miesto.
Batizovce
Bol som tam v piatok ale zle skusenosti. Parkovanie super, da sa tam blizko pri rampe zaparkovať ale bol tam len jeden nudista a v okoli textilaci. Tak som šiel pod dialnicu medzi stromy, tam bolo plno nudistov. Našiel som si flek, vyzliekol sa kusok si zaplaval a len čo som vyšiel von hned boli pri mne 3 chlapi. Trošku sme pokecali ale hned od začiatku sa mi to nepačilo, bolo citiť že su navonani divne rozpravali a časom som si uvedomil, že ich moja pritomnosť vzrušuje. Pri otazke či mam priatela som sa zbalil a odišiel. Už nikdy viac. To nie je nudaplaž, to je gay party. Ani jedna žena tam nebola. Ešte aj taka hudba im tam hrala.
Batizovce
Bohuzial, s tym musi asi clovek pocitat na skoro kazdej nudaplazi, ze sa tam objavia uchylaci (ci uz zensky alebo muzsky). Mal som uz cest s nimi skoro na kazdej nude. Bud su "slusny" a len ocumuju, alebo perverzaci a zacnu davat navrhy. V Batizovciach som zazil zatial len tych "slusnych". Na inych plazach aj perverzakov.
Aj to dost odradza ist sa niekam nudit. Je to skoda.
úchyláci
Myslím, že v jednote je sila a ak chcú nudisti skutočne proti tomu bojovať, mali by sa zoskupovať. Samotného človeka úchylák skôr osloví ako skupinu ľudí. Ja som napríklad ešte na Bukovci priamo taký problém nemal, hoci posledné roky sa situácia zhoršovala, keď úchylákom najskôr nechali menšiu čistinku, potom ich začali tolerovať aj na veľkej a úplne prestali tam chodiť rodiny s deťmi. Minulý rok mi vraveli nudisti, že museli s nimi spraviť poriadky, aby sa to zmenilo a naozaj, koľkokrát som minuly rok bol na Bukovci, stále tam bola nejaká rodina s deťmi a celkovo dobrá atmosféra. Neviem, aká je tam situácia tento rok, nakoľko už chodím do Batizoviec. Ale treba byť naozaj opatrný voči tomu, lebo vo svete sa hranica tolerancie neustále posúva. Čo sa pred 20 rokmi pokladalo za úchylku, už sa dnes toleruje. Bol som minulý rok v Nemecku na nudistickej pláži, niekde asi pri Starnbergu. Bežný Slovák by čakal, že v Nemecku sú vyspelejší ľudia, preto tam aj kvôli rodovej rovnosti bude vyrovnaný počet medzi pohlaviami a viac pohody .. figu borovú. Išli sme na hlavnú pláž, tak samí muži na nás zízali. Jeden nám povedal, že to je gay zóna a že pre heterákov a ženy treba ísť ďalej. Tak sme tam išli, tam už boli aj ženy, ale tá pláž bola oveľa menšia, strmšia a plná kameňov. Kamarátov nemecký kamarát nám to vysvetlil tak, že kedysi bola hlavná pláž pre všetkých, ale potom ich stamaď vyhnali úchyláci a gayovia a spravili si tam vlastnú zónu. A toto sa deje vo väčšine krajín sveta. Že neprispôsobiví úchyláci začali vo veľkom navštevovať nudistické pláže. Bukovec dopadol dobre, ale Batizovce dostali facku. Síce sa pomaly tento rok konečne začali rozbiehať, ale tie najlepšie súkromné miesta si tam nechali gayovia a úchyláci. Už ich nemožno prečísliť, vždy ich je viac, ako nás ostatných nudistov. Inak čo sa týka Batizoviec, Andycko má pravdu s tým večerom, ak sa ochladzuje, textiláci odchádzajú domov a východná strana ostáva takmer prázdna, čo môžu nudisti využiť a bez hanby sa tam ukazovať. Bohužial, asi len hodinu, najviac dve sa tam dá vydržaťna prázdnej pláži, potom už je voda moc studená a vonku začína byť zima. Ďalej je problémom, že ta nudapláž tam nie je vždy. Často počas horúcich dní zmizne, lebo ju obsadia textiláci. My to robíme tak, že tam prídeme s plávkami a ak sú tam nudisti, tak sa vyzlečieme. Ak sú tam textiláci, tak ideme ďalej k textilákom, kúpeme sa v plavkách a potom po nejakom čase tam znova ideme kuknúť, či textiláci stamaď neodišli. Najlepšie je, keď sa tam zjaví skupina nudistov. Dokonca od začiatku augsuta som si všimol, že nudisti sa začali zoskupovať, čo sa mi páči, lebo predtým boli individuálne, maximálne na páry a predsa človek sa v skupine lepšie cíti, keď naokolo chodia textiláci. Raz sa nám ale stalo, že som tam bol so ženou, nudisti odišli, prišli tam textiláci a všetci na nás pozerali, lebo sme tam boli jediní holí. Čiže je to komplikované a treba sledovať situáciu okolo seba. Je tam celkom málo súkromia a textiláci vás z okolia vidia. Takisto vás vidia textiláci z kamenitej pláže. Najväčší dosah to má na ženy, niektoré si preto nechávajú spodok, niektoré zase ležia skryté v tráve a boja sa ísť do vody, lebo by sa museli ukázať. Potom sú tam takí dvaja nahí dôchodcovia. Ale nie pri nás, čo sme na severe východnej strany, ale oni chodia naschvál k textilákom a tam pred nimi sa vyzliekajú. Už som sa im snažil dohovoriť, nedajú si povedať. To, čo oni robia, už nie je nudizmus, ale podľa mňa exhibicionismus. Lebo je veľký rozdiel, či je človek nahý na nudistickej pláži tam, kde sme my, alebo o 50 metrov ďalej pri textilákoch s deťmi. Potom sa stáva, že tí textiláci sa zbalia, idú na kamenitú pláž, kde mohli byť tí dôchodcovia a textiláci nás tam špehujú. Ak niekto poznáte tých dôchodcov, dohovorte im. Nerobia hanbu iba sebe, ale robia hanbu aj nám ako nudistom. Ná záver ešte jedna vec, ktorá nám tam dosť vadí. Jak pridal Mahony 9 zásad naturizmu, ja by som do desiny pridal ešte desiate a to fajčenie v blízkosti. Táto vec sa roky napríklad riešila na Bukovci a potom došlo k dohode, že fajčiari nesmú fajčiť z miesta na ležanie, ale mali by ísť tam hore k ohńu alebo inde. A ideálne, ak fajčia viacerí naraz, kym my ostatní ideme do vody a potom sa to rýchlo vyvetrá. Toto je podľa mňa priatelský kompromis. Na Batizovciach to ale takto nefunguje. Stáva sa, že k nám prídu fajčiari a si zapalia rovno vedľa nás, akoby nič. Raz dokonca na malom priestore sme boli štyria nefajčiari. Potom prišli dvaja chlapi a do 10 minút si zapálil jeden, potom druhý. Keď som sa slušne ozval, že nám to prekáža a nás nefajčiarov je tam viac, tak urazene povedal, že dostal chuť a že je to jeho vec. Len čo cigaretu dofajčil, zapálil si zas. Tí dvaja v priebehu hodiny vyfajčili spolu 5 cigariet. Povedzte mi, je toto normálne? My sme tam prišli za naturizmom, za oddychom a že sa nadýchame vône podtatranského vzduchu a miesto toho sme tam len dýchali smrad z cigariet, tak sme museli odísť. Nato potom k nám k nefajčiarom išli? Prečo si proste nezapálili doma? Alebo prečo nešli fajčiť za kríky? Ako fakt fajčiari, buďte k nám ohľaduplní. Ja takisto sa nevyseriem medzi nudistami a nepoviem, že som dostal chuť a že je to moja vec.
Batizovce - zmena
Ešte sa pridávajú zrejme posledné recenzie roka, tak šupnem aj ja o Batizovciach, keď nikto iný to nespravil. Tá pláž sa od polky augusta veľmi zmenila, poskočila na vyššiu úroveň. Teraz už nie, ale keď boli posledné letné horúčavy, bolo tam netradične veľa nudistov, na tej východnej strane som až 13 nudistov v jednom okamihu napočítal + neznámy počet nudistov na severnej strane. Veľká zmena nastala, keď nudisti sa presťahovali zo severu východnej strany viac k jej stredu. To aspoň vyriešilo problém, že už zo severu na nás textiláci zblízka nezazerajú. O hlavnú nudistickú pláž sa začali starať nemenovaní nudisti, na moje odporúčanie, ktoré som tu písal, vysekali kríky, čím sa podstatne zväčšil priestor pre nudistov. Síce samá hlina a žiadna tráva tam teraz nie je, ale to je len otázka času, kedy tam tráva bude. Od tých nudistov zo severu máme pokoj, keďže sme na rozdielnych miestach. Najlepším dôkazom nášho úspechu je, že tam chodia páry a dokonca som tam videl už aj rodiny s deťmi. Ale bežný vek nudistov je 40+. Páči sa mi, že ľudia sa začali spoznávať, rástla jednota a dokonca už sme spoločne aj odohnali jedného mladého pána, ktorý sa prehnane často díval na ženy, akoby vo svojich 30-tich rokoch prvýkrát videl holú ženu. Tak zahanbene smeroval k chlapom na severe. Ináč atmosféra je tam skvelá a musím povedať, že od polky augusta sme sa tam konečne cítili skvelo. Konečne to vyzeralo ako normálna nudapláž a nie nejaký pokus skupinky ľudí o vytvorenie nudapláže. Textiláci si tam na nudistov tak zvykli, že dokonca niektorí textiláci sa tam priamo holí prezliekajú bez akejkoľvek hanby .. potom nerozumiem, prečo rovno aj oni neplávali bez plaviek, keď aj tak sa ukázali nahí. Treba spomenúť ešte vyťažitelnosť pláže. Ja Batizovce rozdeľujem na 3 fázy: 1. fáza je od začiatku júna po koniec júna. To majú ešte decká školu, ľudia ešte neberú dovolenky, ale už je teplo. Je tam málo textilákov, preto nie je problém sa tam vyzliecť. 2. fáza je od začiatku júla až do polovice augusta, kedy majú žiaci a študenti prázdniny a štrkovisko je plné textilákov. Vtedy je asi len 50% šanca, že tam budú nudisti a bude sa dať k nim pridať, alebo potom treba prísť až okolo 6 večer, keď textiláci odchádzajú, aby sa aspoň na hodinu dalo dohola nudiť. 3. fáza je od polky augusta a ešte prvé septembrové dni, kedy je ešte teplo, ale už textilákov je menej, zato nudistov najviac v roku. Najhoršia je tá druhá fáza, preto hovorím, že našu nudapláž najlepšie preverí ten júl a uvidíme, či si budúce leto naozaj obhajíme miesto pred textilákmi, alebo nám ho obsadia. Potom mám ešte prosbu pre nudistov: nerozťahujte sa tam aj na vzdalenejšie čistiny. Len zbytočne dráždite textilákov. Už sme bohužial mali nejeden spor s textilákmi, naposledy čo viem, tak s rodinkou rybárov, keď k nám prišli pred našu hlavnú pláž a tam začali rybárčiť. A dali dobrý argument, že zase na ich rybárskom území sú dvaja nudisti. Čiže prosím vás, nerobte zbytočne také somariny, že každý chce mať čistinu pre seba, nie ste tam sami. Ak budeme rozdelení, textiláci cez leto ľahko obsadia našu pláž a zase tam budeme chodiť akurát tak o 6 večer. Keď 40 nudistov na Bukovci dokáže byťna dvoch čistinách, verím, že to dokáže aj 12 nudistov v Batizovciach. Ešte nezabúdajte na to, že rybári tam majú povolenie na lov rýb a platia za prenájom majiteľovi pozemku. Ak budú spory s rybármi, majiteľ nás môže vykázať odtiaľ a žiaden naturizmus už nebude. Po rokoch máme konečne vlastnú pláž a chodia tam nudisti, tak nieže to pokazíte. Inak celkovo chválim pláž, chválim ľudí, je tam dobrá atmosféra a dúfam, že tá moja pripomienka sa časom naplní. Niekomu môže pripadať divne, aký zmysel majú takéto spätne väzby, ale to keby ste videli tú nudapláž rok dozadu a teraz, tak je tam obrovský rozdiel, čiže podľa mňa to má určite zmysel. Hoci už je zima a zrejme tento rok tieto informácie už budú nanič, keď si budúcu jar budete prezerať lokality, tak si toto prečitáte a budete sa tešiť, kedy navštívite Batizovce. Ja teraz prvykrát túto nudapláž odporúčam, ale ako som hovoril, ešte uvidíme, aké bude budúce leto a či sa nudisti poučia z tohto roku.
Re - Bager
Srdečná vďaka za tvoj posledný príspevok. To sú skvelé správy! Možno je to tými Tatrami, ale tiež sa tam dobre cítim , aj ked tam nie je až tak pohodlne, ako inde..
Prajem tebe aj ostatným ešte príjemný zvyšok sezóny, resp, príjemnú jesennú a zimnú naturistickú seezónu.. :)
Štrko Batizovce nuda
Nazdar, občas chodím na tieto stránky, čo je nové na nude štrovisku batizovce. Posledné leto čo som tam chodil to bola myslím už tretia alebo štvrtá sezóna čo chodím na severnú stranu - lesík popri diaľnici. Je fakt že na jednom jazere sa tam tlačia rybári + textiláci + naturisti , a niekedy to tam býva dosť narváno. Niekedy v marci v začiatku sezóny 2023, alebo tak ako si na to spomeniem, pojdem pozrieť najaké fleky aj k ostatný jazerám. Príde mi to ako dobrý nápad sa slniť tam, viac kľudu. Počas slnečných dni, leto hlavná sezóna tam bolo stále 10/15 naháčov. Každý sa opaľoval , pohoda. V zamračené dni menej, no nikdy som tam naholo nebol vyslovene sám. Čo sa týka negatívnych skúsenosti, občas za mnou prišiel niekto s ponukou ktorú som odmietol, vždy to bolo vybavené v rámci rozhovoru. Vyslovene človeka ktorý by bol dotieravý som tam stretol len raz. Proste nájdete si flek , slnko svieti, hic, pohoda a mravce. - každý sa stará sám o seba. Nie je zlý nápad dať sa dokopy, - viac hláv, viac rozumu. Za mňa dosť mi tam vadia rybári, a málo miesta na ležanie. Je to tam proste také niekoľkoročné nuda provizórium. no je to jediná pláž o ktorej viem tu pod tatrami. Na môj vkus nudapláž príliš rušná a na očiach. Preto si myslím že pri tých ďalšich jazerách ktoré tam sú by to bolo vhodnejšie miesto., už to tu niekto vyššie písal. Tie pozitívne skúsenosti odtiaľ, krásny výhľad, fajn dostupnosť, z PP aj na bike. Neviem ako vy no ja sa na túto nuda sezónu 2023 teším. Čo som aj vyššie čítal, tak snaha o dobré nápady/nové miesto pri inom jazere tu je, tak poďme z toho spraviť lepšie miesto na opaľovanie, a časom možno aj ofiko nuda pláž .
Štrko Batizovce nuda
V prvom rade si treba uvedomiť, že sme tam len vďaka tomu, že majiteľ nás stamaď zatiaľ nevyhnal. Rybári mu platia za rybárčenie, my nie. Preto láskavo rešpektujte, že tam chodia rybári a prestaňte vytvárať k nim nepriateľskú atmosféru, lebo kvôli vám majiteľ tam raz natiahne plot a bude po zábave. Rybári po zvyšné roky chodili tam na severnú stranu, minulý rok sa na severnú stranu nasťahovali kadejaké indivíduá, tak rybári boli vytlačení na západnú stranu. Môžeme si za to sami, ja som celé minulé leto upozorňoval, aké indivíduá sa nasťahovali pod diaľnicu a nikto s tým nič nerobil. A čo sa týka tých sexuálnych návrhov, tie sú v poriadku? Keby ja som na Bukovci dával cudzím ženám sexuálne návrhy, by ma okamžite stamaď vyhodili s tým, že už sa tam nemám vracať. Ale v Batizovciach je to povolené, lebo veď predsa musíme byť tolerantní. Som zvedavý, ako to bude tento rok, ale myslím si, že určite si zase viac budú dovoľovať.
Štrko Batizovce nuda
To je pravda čo píšeš, nudisti sú tam len kôli tomu že ich tolerujú rybári. Tak pre predstavu, aby rybár mohol ísť chytať na to jazero kde je nuda pláž, stojí ho povolenka 15 € / deň. Nerozťahujme sa radšej aj na východnej strane kde zvyknú loviť. Načo vyrábať problémy. Ten pás s borovicami pri dialnici je fajn, ano sú tam mravce, a človek musí chvíľu hľadať pokým si nájde flek. No je to tam tolerované. Je zvláštne že tu pod tatrami ešte nemáme oficiálnu nuda pláž. Na jar som bol pozrieť aj pri iných jazerách v rámci batizoviec. Taky naj flek ktorý sa mi pozdával je oproti cez dialnicu pri druhom jazere. No dostupnosť je tam katastrofálna - je to od ruky. Takže si vážme to čo máme. Dnes bolo konečne teplo, tak som sa bol trocha opáliť prvý krát tento rok a zahájiť sezónu. Zo začiatku som napočítal dvoch nudistov, potom začalo pršať tak sa to vyprázdnilo. Na úvod sezóny bolo fajn. páči sa mi tiež že je kde zaparkovať auto, keď sa postavila nová cesta, tak zo starej spravili úsek na parkovanie, lepšie riešenie ako parkovať popri ceste. Čo sa týka uchylov a iných individuí, neviem., asi sa to úplne eliminovať nedá. Proste keď si tam prišiel niekto zatr..., tak mu v tom nikto nezabráni. Skôr asi ide o to aby pochopil ze nemá zbytočne otravovať ostatných. Treba im to jasne slušne vysvetliť, a pochopí to každý. Niekto skôr a niekto neskôr. Na túto sezónu sa teším, - leto voda nahota ou jeee :0)
štrkovisko Batizovce
ahojte priatelia nudisti, naturisti,
určite začínajúca nudapláž na štrkopieskoch pri Svite je funkčná miestnymi nudistami v celku obľúbená.. osobne tam chodím asi tretí rok, dá sa povedať, že pomerne často (aspoň 2x do mesiaca v prípadne priaznivosti počasia). Miesto sa nachádza hneď pod diaľnicou v smere PO, ak nájdem v mobile fotky pridám ak nie, tak sľubujem, že pri najbližšej ceste tam dané miesto nafotím. Tento rok som tam stihol byť 2x nakoľko počasie nám neprialo.
Dovolím si reagovať na zopár prispievateľov ohľadne rybárov, minulý rok som tam bol pomerne často.... rybári sú nekonfliktní poniektorí aj celkom komunikatívni zväčša lovia ryby na ľavej strane brehu (z pohľadu nudapláže tzn. čelom k Svitu) prípadne zo začiatku pri cestičke lesíkom k nudapláži..
Jazero má pomerne chladnú vodu aspoň na môj vkus...ale koľko ľudí toľko chutí... odporúčam toto miesto navštíviť a vytvoriť si vlastný názor....
Cele zle...
Pozdravujem, bol som vcera v Batizovciach. Je to katastrofa. Bolo nas tam asi 8 (vsetko chlapi), ale polovica uchylaci. Dvaja mi davali navrhy, dvaja očumovači.
Ja viem, ze je tazke, takym ludom zakazat vstup, na otvorenom priestranstve, ale takymto stylom tam nikdy nedostaneme neznejsie pohlavie, alebo rodiny s detmi.
Nie je jasne stanovene, kde vlastne bezplavkova cast je, jeden den su tam nudisti, druhy den rybari. Ktora cast je pre nas slusnych, normalnych a ktora pre nenormalnych a perverzakov, aby sme tam my slusny nevosli,neboli po par hodinach znechuteny a odisli prec.
Bol som vcera znechuteny s toho, skoncil som nakoniec na druhej strane, pri textilakoch. A neviem ci sa este ukazem na nudistickej strane.
Návrh
Ahojte, Bol som tam nedávno kuknúť, pláže sú super, zatiaľ som ale nikoho nuda nevidel… chýbajú mi tam aj nejaké tabuľky alebo označenia že toto je nudaplaž, pomohlo by to aj textilakom že aha tu sú oni tak my tam nejdeme, a pomohlo by to aj nudistom, že aha tu je naša plaz sem ideme … ináč to je otvorené úplne a keďže som tam bol sám a prvýkrát tak nevedel som kde sa mám vôbec zložiť. Keďže tu žiadne fotky nie sú, s veľmi to tam nepoznám. Snáď keď sa zastavím opäť tak niekoho nájdem. Dakujem.
Re: Návrh
Ahoj, ako je uvedené na začiatku témy , ide o začínajúcu pláž, takže je všetko zatial vo vývoji. Určite by to chcelo - tak ako pri všetkých nudaplážach - aby aj táto mala nejakého "správcu" teda nejakých lúdí z okolia ktorý by si upravu a organizáciu zobrali za svoje. Inak to tam bude stále "v plienkach"
Ahojte, vybral som sa tam…
Ahojte, vybral som sa tam nedávno prvý krát, aj s kamoškou, no asi sme si nevybrali vhodný deň - nedeľa a pekné počasie, všade množstvo textilákov, nudisti boli len v lesíku, aj to asi len štyria chlapi. Našli sme si miestečko, kde bol kúsok trávy, no aj kamene trčali zo zeme, takže na ležanie nič moc plac, navyše aj kopa mravcov. No ani voda tam nebola príliš vhodná na kúpanie, nebodaj plávanie, množstvo rastlín plávalo na hladine, ale aj pod hladinou. Inak voda teplotne fajn, aj vstup do vody pozvoľný, takže toto bolo v pohode. Aj súkromie, či už od vody od kajakárov, alebo od ľudí prechádzajúcich po chodníčku okolo bolo bez problémov. No na ležanie a plávanie by to asi bolo vhodnejšie na bočnej strane popri ceste. Skúsime ešte v iný deň, keď tam nebude tak plno.
Nová nudapláž
Ahojte, som rád, že konečne si tam tých úchylákov všimli ďalší a nerozumiem ostatným komentárom, ktorí sa tvaria, že je to tam úplne normálne. Počas dňa celú východnú stranu zaberajú textiláci, vrátane miesta, ktoré sme minulý rok vytvorili ako miesto pre nudistov. Lesík je totálna katastrofa. Už druhý rok je tam gay zóna so zákazom vstupu pre ženy. Vždy, keď skúsim sa tam prísť pozrieť, či už s nimi dakto narobil poriadky, tak sú tam a hneď mi dávajú sexuálne návrhy. Nudiť sa tam na štrkovisku nedá už ani večer, lebo síce textiláci odchádzajú, avšak úchyláci z lesíka si prídu posadať na mólo a tam masturbujú. Preto sme so ženou a zopár nudistami začali chodiť na novú lokalitu. Je to hneď za dialnicou ako sú tie 3 štrkoviská. Pevné miesto zatiaľ nemáme, skúšali sme rôzne miesta. Máme jedno obľúbené, ale občas sú tam textiláci a my musíme isť ďalej. K štrkoviskám sa dostanete tak, že prejdete po moste nad diaľnicou.
Re: Nová Nudapláž
Ahojte, teším sa na leto :0) a ďalšiu naked sezónu. Už som to tu písal vyššie, bol som pozrieť pri ostatných jazerácjh na štrkovisku, či tam nájdem nejaký nový flek na slnenie. "bager65", ktoré konkrétne myslíš- teda ak to nie je tajomstvo. Čo som bol tak oproti dnešnej kvázi nuda pláži/dialnici sa celkom dá ležať. Je tam ale nevýhoda, velmi zlý prístup (alebo výhoda?) a slnko je stále za chrbtom, takže tienia stromy. Vhodnejšie miesto je možno pri tom podlhovastom jazere za cestou. Je to pri ceste, prístup ok a nie je tam vidno z cesty. Bol som sa tam prejsť na slnečnej strane a je to tam totálna džungľa. O nejakom ležaní sa tam zatiaľ nedá hovoriť. Perspektívnejšie ako nová lokalita sú miesta pri štvrtom/piatom jazere smerom na batizovce. menej/žiadny človek a je to od ruky, čo je žiadúce. Ani hluk od áut tam nie je pretože v tých miestach sa začína tunel. A s uchylákmi je to na dlhé lakte. V jeden deň ich pošlete preč, druhý deň sú tam zasa. Na jeseň, záver sezóny 2023 som na nich začal používať novú taktiku. Ak sú príliš otravný, stačí spomenúť informáciu polícii o obťažovaní. Garantujem vám že vám už dajú pokoj. Čo viem, už jeden úchyl bol riešený políciou, ako to dopadlo neviem. (podotýkam nie na môj podnet) Ale keď som ho tam videl znova, ležal a s nikým nič už nemal/nechcel mať. A tade asi vedie cesta k serióznej nudapláži. Keď tak rozmýšlam, tak dámy som tam videl opalovať za celý rok možno 2x. A aj to v "bezpečnejšej zóne" pri móle. Pokiaľ tam bude taká gay zóna, zabudnime na nejakú rôznorodosťpri náštevách tejto nuda pláže.
Re: Nová Nudapláž
Zatiaľ ešte nemáme konkrétne miesto, vyberáme si podľa situácie a to sme boli len parkrát. Ale vždy lepšie ako tam pri tých úchylákoch na pôvodnom mieste. Som rád, že niekto to vidí rovnako ako ja a teda že ženy tam nie sú. Bez žien to nie je nudapláž. A čo sa týka zlého prístupu - nedaľeko je osada a zvyknú tam chodiť deti k jazerám zo strán bližšie k dedine, čiže zlý prístup môže byťvýhodou. Uvidíme na rok, či sa to ujme.
palo58
Je naozaj nudapláž v Batizovciach na štrkovisku, som zo Svitu a neviem tam trafiť, nikoho nikde:)))
ďakujem za správy
Odpoveď
Ahoj Palo, áno nudaplaz tam naozaj je, na tomto mieste ako je to vyznačené na mape. Pod diaľnicou na strane ako je Svit. V tomto chladnom obdobi tam asi ťažko niekoho nájdeš, ľudia tam zvyknú byt v lete.
Batizovce
...je tam naozaj nudapláž? V lete som tam nikoho nevidel.
Batizovce
...z týchto všetkých Vašich komentárov mi stále nie je jasné, kde sa v Batizovciach nachádza nudapláž, nakoľko je tu viacero zmienok o miestach a lesíkoch a miest popri ceste, dokonca od diaľnice, od Svitu, na juhu brehu, ani tá informačná mapa sa mi nejako nepozdáva, no nerozumiem tomu, na bagrovisko som chodil od 5tich rokov, a možno málo kto vie, že tam bolo nádherné korzo, člnkovanie, lavičky, chodníky a jasné, že spojené s kultúrou, myslím, že tam bol betónový "parket", kde tam vlastne nudapláž je? V lete si to prejdem na holo bez textilu dookola celé jazero:), potom Vám napíšem, ako sa to celé za tie roky zmenilo len tak ..., i keď je pravdou, že sa ako naháči opaľujeme už asi kde-kade:)))...palo58, SVIT
Batizovce
Ahoj, bol som tam v lete 3 krát, 3 krát tam nudisti boli .. jeden večer som ostal dlhšie aby som to pofotil, pridal som aj fotky do galérie. Neviem ako to nemôžeš nájsť… ja nie som ani z okresu Poprad a zastavím sa tam len keď idem okolo. Zo začiatku som to nevedel nájsť ale našiel som to potom keď som šiel z druhej strany… na tej mape to je dobre označené tak ja už neviem ako ináč ťa tam navigovať :) pekný deň
Batizovce
Už som to tu viackrát povedal a nebaví ma to opakovať, že nahí ľudia neznamenajú automaticky nudisti/naturisti. Paľo má pravdu, minulé leto tam žiadna nudapláž nebola. Tam, kde predminulý rok vytvorili nudapláž a vysekali to tam, tam začali chodiť textiláci. Na severnú stranu, kde sme tiež chodievali, tam už chodia úchyláci. A v lesíku je Gay zóna. Kamarátku odtiaľ poslali preč, že ženy tam majú zákaz vstupu. Ja som tam bol parkrát pozrieť a naozaj sa tam dejú nechutné veci a všeliake individuá tam chodia. S týmto nudapláž nemá nič spoločné. Toľko práce sme dali s nudaplážou, zháňali sme nudistov, zoznamovali sa navzájom, kupovalo sa náradie ... a nakoniec je všetko v čudu.
Lukyno a koľko nudistov…
Lukyno a koľko nudistov chodilo na to miestečko, čo si odfotil? Lebo my sme predtým mali inde nudapláž. Nehovoriac o tom, že tam sa nedá nudiť, lebo je tam cestička, po ktorej chodia textiláci na mólo. Tým pádom ste viditeľný pre všetkých, čo idú okolo a už to hraničí s exhibicionizmom. A moment, niečo tu nesedí. Píšeš: "na tej mape to je dobre označené tak ja už neviem ako ináč ťa tam navigovať" lenže na mapke je zobnrazená časť pod diaľnicou, zvaná aj ako lesík. Tak nás posielaš na východú časť alebo do lesíka?
Odpoveď
Ahoj, áno je pravda že popri tých miestach ide chodník… nechodím tam často a nevedel som že na to mólo chodia textilaci. Videl som tam zopár rybárov ale to ešte na začiatku chodníka.. skoro pri parkovisku. Nevedel som že ten lesik je gay zóna 🙈 nikdy som si to nevšimol prepáč, áno myslel som že pod tým lesníkom pri brehu sú nejaké voľne miesta kde sa da nudiť… taktiež aj okolo toho chodníka. Je prosím ťa aj iné miesto v batizovciach na nudu?
Odpoveď
Zaleží od toho, v akom dni si tam bol. Ak si bol cez pracovný deň doobeda a bolo chladno, nečudo, ak bolo málo ľudí. Ale bežne cez leto je tam plno ľudí, zato málo pravých naturistov. Treba sa ísť do lesíka osobne presvedčiť, ako to je, prípadne si okrem mojich komentárov ešte pozrieť komentáre používateľov JaroRE, diesel92 a Sandyman. Voľné miesta tam sú, ale ako napísal Jaro, je to tam skrátka nepríjemné. Čo sa týka iných miest, minulý rok sme ku koncu leta skúšali chodiť na iné miesta, ktoré sú za mostom, ako sú tie tri jazerá. Uvidíme začiatkom leta, ako sa to vyvinie.
Nové miesto
Skúste potom informovať o novom mieste, pridať nejaké fotky a podobne, resp. navigovať tam.. nepoznám to tam a rad by som navštívil nudaplaz ako ma byt
Batizovce
Lukino super, aj ja to hľadám, som Svit, až bude krásne počasie, určite nájdem, i ked stále presne neviem, kde to presne je a som pritom zo Svitu, pozdravujem
Nové miesto
palo58 si robíš srandu :D pozri si mapu a tie tri vodné plochy čo sú hneď za diaľnicou, tak tam. Alebo skúšal som už aj pri Štrkopieskoch, to je kus ďalej. Tiež sa tam dá kúpať, ale tam chodia textiláci.
Nové miesto štrky
Čaute, tak je fakt že súčastné miesto nuda pláže je už dosť "prefláknuté". Je tam viacero nevyhod. Hluk od dialnice, málo miesta na ležanie, mravce. A to že je to až velmi ľahko každému prístupné. Vrátane ľudí ktorý si ham chodia honiť ego a iné časti tela. Som jednoznačne za nové miesto. čo som si minulého roku prešiel tie jazerá za dialnicou, tak hneď to na druhej strane sa mi nezdá veľmi vhodné. Svah je tam na severnú stranu a tým pádom tienia stromy. Mám už vybrané 2 miesta pri tých ostatných jazerách. Z mapy to tam vyzerá fajn, zarastené naokolo, súkromie a trochu od cesty. Tým pádom tam už nebudú loziť textiláci a onanisti, lebo je to od ruky. Teraz cez sviatky to tam pôjdem obzrieť na biku. Vyzerá to na perspektívne miesto.
Už aby bol hic a dalo sa ísť opalovať.
Nové miesto štrky
Ahojte, už v niekoľkých článkoch som písal, že nepoznám nudapláž v Batizovciach, aj keď som zo Svitu. Ešte v čase pred touto dobou dom chodil k vode od železnice od lesa, chodievali sme tam na maliny, potom začala výstavba diaľnice, les i maliny zmizli a kúpanie sa nejako obmedzilo. Opaľovanie bez textilu som aj vtedy preferoval. A nudapláž od diaľnice pre hluk a neviem, poriadne, či sú tam stromy a nejaké pekné miesta, naozaj neviem, a pôjdem sa tam prejsť určite. Rád spoznám miesta na opačnej strane diaľnice, tiež sa tam vyberiem, ako spomína Sandyman, naozaj nech už je fajn a naozaj teplo, no to si ešte pod Tatrami počkáme. No a posledný detail, či už si tam niekto drží vtáka alebo nie, je to na každom, aj príjemná spoločnosť na poteší a nech si každý honí čo má medzi nohami, aj keď viem, že je to v rozpore s chovaním sa na FKK. Len toľko. Píšte skúsenosti, nové miesta v Batizovciach. ďakujem.
Štrky
Ahojte,tak áno tiež sa tam zájdem pozrieť. Rad zájdem aj do sauny
štrky
rovnako rád
Štrky
Tak mi napíš správu
palo58 - Schvaľovanie nevhodného správania na FKK
V tvojom komentári píšeš "No a posledný detail, či už si tam niekto drží vtáka alebo nie, je to na každom, aj príjemná spoločnosť na poteší a nech si každý honí čo má medzi nohami, aj keď viem, že je to v rozpore s chovaním sa na FKK".
Priznám sa, už som videla na tomto webe kde čo, ale toto je už dosť extrém. Každý kto si čokoľvek honí medzi nohami by mal byť z nudapláže okamžite vyhodený. Len pedofil si bude honiť na mieste, kde chodia rodiny z deťmi. Ak aj tam práve žiadne nie sú, tak to je len správanie, ktoré dáva nudistom (v takomto prípade oprávnene) povesť úchylov či exhibicionistov. A rovnako by mal byť z pláže vyhodený každý, kto to schvaľuje alebo na to navádza.
Ak túžiš pozerať na chlapa ako si honí, prípadne si ho honiť ty sám, poprosím ťa, daj si inzerát na nejaký teplý server a nie tu. Hoňte si u teba doma, u neho doma, prenajmite si chatu... Poriadne si to užite. Hrajte sa so svojimi vtákmi 24 hodín denne. Pre mňa za mňa sa pri tom aj bičujte. Ale neotravujte na nudaplážach s tým, čo tam nepatrí. Len hlupák zničí to, čo iní budovali...
To najlepšie čo môžeš spraviť pre nudizmus na Slovensku je nikdy na žiadnu nudapláž neprísť...
Ďakujem,
Lucia
Pre Luciu
Drahá Lucia, schválne som čakal na to, kto sa ozve na toto a klasika, nikto sa neozval. Je to presne tak, ako píšeš a ešte chcem upozorniť na dvoch členov - palo58 a certik20. Som si úplne istý, že sa navzájom poznajú a možno je to tá istá osoba. Už od roku 2022 si pravidelne vypisujú komentáre, že idú spolu do sauny. Minulý rok som upozornil na používateľa certik20 a on spravil to, že monoho statusov za minulý rok vymazal. Certika poznám z nudapláže Batizovce, on tam chodí do lesíka a on nemá s nudizmom nič spoločné, vyslovene len hľadá mužského sexualného partnera, ktorého potom volá do uzavretej sauny pre dvoch. Stále vypisuje, že je neskúsený, pritom podľa komentárov už minimálne 2 roky by mal chodiť po nudaplážach a wellnesoch. Čo sa týka Paľa, on sa zamotal vo svojich vlastných klamstvách. Tu v poslednom komentári tvrdí, že je zo Svitu a nudapláž pri Batizovciach nepozná. Teraz si pozrite jeho komentár z 25.4.2022 a spravte si vlastný nazor: "ďakujem za rôzne názory a vlákna, ktoré som si prečítal, nie všetko je mi zrozumiteľné, som z Popradu, opaľoval som sa tam nahý aj v lesíku, (nemám mimoriadny ostych - zábrany), textiláci Vám vadia, mne nie. Až sa trochu konečne zlepší počasie, určite budem chodievať do Batizoviec, prejdem si to tam dookola a nebudem čakať hneď na naháčov, vyzlečiem sa na vhodnom mieste a hotovo. Teším sa, i keď tam budem len sám, pohoda:), no predpokladám, že trafím aj na naháčov:)" PS: spravil som si snímky komentárov a uložil do počítača. Čiže nemá zmysel nič mazať ani upravovať
jún 2024
Pri vstupe k štrkovisku od cesty Svit-Batizovce sa objavila ceduľa s veľkým červeným nápisom:
"Zákaz nudizmu v okolí štrkoviska!
Štrkovisko navštevujú rodiny s deťmi!"
Ceduľa je osadená na rovnakom stĺpe ako sú oficiálne cedule rybárskeho zväzu o zákaze lovu rýb.
caute nahaci😉pozdravujem. ja…
caute nahaci😉pozdravujem. ja sice nahacka nie som no som jedna z tych co tam pravidelne v lete chodieva k vam nudistom. presne na vychodnej strane som pri vas. uz verne 10r😁a uprimne su tam stale ti isty nudisti. cize vas uz poznam dlho a mne osobne nevadite😁sice so mnou chodi aj male dieta🙈ale vysvetila som jej ze ste tam😂zvykla si. a ano na severnej strane su uchylaci. tiez som ich videla ako si spolocne tam onanovali. otras pohlad. a mysim ze sa my textilaci s vami celkom znasame. mne ozaj nevadite ste vacsinou slusny ludia nic zle nemozem na vas povedat. jedine co mi vadi je ze tam chodia cigani ocumovat baby. a konkretne 1 mladsi na bicykli ten je neskutocne drzi. zastavi sa pri vas a hra sa ze on nic. a bude pri vas na 1m stat a kukat. otrasne.. vzdy mam stastie na neho tak len tolko pozdravuje vas vasa textilacka z vychodnej strany. vidime sa zas
Zákaz nudizmu
Ak ste mi doteraz neverili, tak snáď aspoň teraz ste mi uverili. Dnes som volal s kamarátom ohľadom tých cedúľ. Je to presne tak, ako som predpovedal. Majiteľ pozemku už má toho dosť. Jednak na nudistov, kedže zopár idiotov malo nenávisť voči rybárom, pritom rybári si to tam platili a my nie a ďaľšia vec, všetko zaklincovala tá gay skupinka z lesíka. Že mali spor v lesíku, zase sa chlapi odávali sexu a keď ich majiteľ chcel vyhnať, tak ho ignorovali, tvrdili, že sú nudisti a potom mu ešte začali nadávať. To bola posledná bodka nudizmu na tom mieste a majiteľ tvrdí, že už viac tam nechce vidieť žiadneho nudistu. A bude volať políciu na každého, kto bude nahý. Týmto chcem pozdraviť slušných nudistov, ktorí tam chodili. Naozaj to muselo takto dopanúť? Nebolo by lepšie tie individuá stamadiaľ vyhnať (so súhlasom majiteľa) a bola by to skvelá nudapláž, kde by chodili aj ženy a rodiny s deťmi? Tak, ako pár rokov dozadu, keď sa nudapláž zakladala? Lepšie je pre vás dôchádzať 100 km k najbližším nudaplážam? S náhradou za diaľnicou nerátajte. Bol som tam dnes, keďže bolo horúco a boli tam tie individuá, ktoré vyhnal majiteľ zo svojho pozemku. Iba sa presunuli o pár metrov ďalej. Dokým sa budeme hrať na slušných, tak v momente zničia všetko, čo sa budeme snažiť vybudovať. Koniec nudizmu hrozí aj na Rusovskom jazere a na Čunove. Pravý nudizmus vo svete neupadá kvôli tomu, že by bola digitálna doba. Alebo že sa rotácia Zeme spomaľuje. Pravý nudizmus upadá, lebo na slovo "nudizmus" sa začínajú čoraz viac parazytovať úchyláci. A najhoršie je, že nikto s tým nič nerobí. O Nemecku sa toľko spieva, že sú nudistická krajina a že obe pohlavia sú v nudizme vyrovnané .. figu borovú. Známi ma tam zobrali na nudapláž a tam hlavnú časť mali len gejovia (ženy zákaz vstupu) a ženy a heteráci smeli isť len dalej na menšiu čistinku s naročnejšim vstupom do vody. A aj to žien tam bolo málo. Domáci mi vraveli, že za 15 rokov sa tá nudapláž neskutočne zmenila na nepoznanie.
Úplne súhlasím takto to je…
Úplne súhlasím takto to je skoro všade a preto to je aké je bohužiaľ
Tak ako zasa, ruku na srdce…
Tak ako zasa, ruku na srdce. Majiteľom pozemkov podľa katastra okolo štrkoviska pred diaľnicou je mesto Svit. Pochybujem že niekto z Mestského úradu by si dal tú námahu a chodil kontrolovať či sa tam niekto opaluje nahý alebo nie. Naopak viackrát som tam zažil nevyprovokované nadávky od rybárov. Ludia sa tam opalovali a oni mali plnú hubu sprostých reči. Takže každá minca má 2 strany. Tie tabule so zákazom a všetok ten hype okolo toho vnímam ako iniciatívu Rybárskeho združenia Svitskí rybári. o.z. Ako môžu si tam dať tabule so zákazom, ale pýtam sa na základe čoho? Je nejaké nariadenie mesta Svit? Nejaké usmernenie o zákaze nudizmu? Nič také som sa nikde nedočítal. Čiže osadenie tabul chapem ako svojvolné konanie organizácie bez akéhokolvek právneho základu. Inými slovami, nemôžu vás vyhodiť odniekial, ak to nie je súkromný pozemok, a správate sa normálne. Druhá vec je, ako som už písal vyššie, niektorý sa tam fakt nevedeli správať a pohoršovali okolie. Bol som tam v prvý deň čo tam boli tie tabule, pripadalo mi to dosť zvláštne že tam niekto chodí kontrolovať ako sa ľudia opalujú, to ako kde sme? Políciu môžu volať koľko chcú, no na základe čoho vás vyhodia? Že si niekto vymyslel zákaz? Bol som tam asi 20 minúť a odišiel som. Pohoda bola preč, neoddýchol by som si tam. Už tam nepôjdem, nájdem si nové miesto. Jediné riešenie je spraviť tu v okolí oficiálnu nuda pláž s jasnými pravidlami. Nevieš sa správať? tak čau. Asi toľko k tomu.
Batizovce funguju
Ahojte, bol som minule na nudaplazi v Batizovciach, aj napriek zákazu a tabuliam sa tam nudisti vyskytujú a slnia. Zákaz som nerešpektoval, resp. nevšimol som si ho a nudil som sa tiež. Navyše tam bola aj rodina s deťmi - nudisti. Takže si myslím že tie zákazové tabule nemajú zmysel a nudaplaz funguje aj naďalej.
Batizovce nefunguju
Lukyno kedy si tam bol naposledy? V ktory den. Lebo ja tam chodim kazdy den z juznej strany so psom pravidelne dvakrat denne a ziadneho nudistu som nevidela. Aj ti co tam chodili, zacali chodit na Mengusovce pri tuneli Borik. Ja som tiez zmenila lokalitu lebo tam na Batizovce chodia pravidelne policajti. Dopocula som sa, ze je to len zaciatok vacsich kontrol. Zacnite radsej respektovat zakazove znacky. Nema to zmysel vyrobit si problem. Na Mengusovciach je super klud a vacsie sukromie.
Batizovce
Ahoj, 26.6.24 som tam bol poobede. Kam na Mengusovce sa presťahovali ? Moc to tam nepoznám, tak aby som trafil.
Mengusovce
ahoj, je to asi 1,5 km dalej davam ti suradnice 49.070631531523, 20.16003276306169
daj do google maps
je to poloostrov na vodnej ploche Hadviga.
Dalsie miesto som videla aj na Batizovciach pri motoreste, je to tiez za dialnicou asi 500 m smerom na Zilinu, su tam perfektne dva fleky, jeden zo severovychodnej strany a druhy juhovychod
Batizovce
Reagujem na Vaše komentáre. Majiteľom jazera a okolia je mesto Svit a v súčasnej dobe ho ma v platenom prenájme svitske rybarske združenie, ktoré sa o neho stara, kosi, čistí stavia prístrešky a zarybnuje. Jazero je využívané na rybolov (členmi sú aj ženy a deti) a oddych. Nevyužívajú ho len rybari ale aj občania z okolia. Prečo nám tam vadite? Niektorí z Vás nerešpektujú zásady slušného správania a pred všetkými sa vytrácajú nahý, niektorí sa ešte pritom pohravaju so svojím prirodzenim, čo nas pohoršuje. Verím, že ako píšete, tam niektorí hľadáte súkromie a pokoj, ale nie ste taký všetci. Tabule boli osadené platným nájomníkom, je pripravovany podnet na políciu pre podozrenie z výtržníctva, kde rybari disponujú aj určitými fotkami, ktoré to potvrdzujú. V okolí je dostatok iných, úplne diskrétny miest, kde si môžete oddýchnuť a venovať sa Vašej záľube, preto Vás žiadame, aby ste boli tolerantný aj iným obyvateľom a zbytočne nenarušali ich pobyt pri vode a v prírode. Verím, že to pochopíte.....dakujem
Hedviga
Nuž aby som sa aj ja trochy vajdril k téme.
Na Batizovskom šrtkovisku som osobne nebol už aspoň dva roky, ale čo sa týka Hedvigy, toto prostredie som si obzeral už minulý alebo predminulý rok a aj presne to miesto určenia. Tiež som si ho vytipoval ako potenciálne novú nudapláž - a aj niečo v okolí som obzeral, ale toto mi pripadalo asi ako nejlepšia voľba
Aj tak to skončí
Dávam tomu tak dva týždne, maximálne mesiac a budú tam tí neprispôsobivý šermliari, čo chodia do Košíc aj Bratislavy vrieskať, aby sme ich tolerovali. Pozrú si to sem na stránke, kam chodia normálni nudisti a časom sa tam sami pridajú. Oni nechcú súkromie, naopak, oni sa potrebujú čo najviac predvádzať pred ostatnými. Zrušia nové miesto rovnako, ako zrušili to pôvodné a teraz aj naše snahy o nudapláž za diaľnicou, kam začali chodiť. Ako som už písal, môžete mať tisíc ideálnych miest na nudapláž, ale čo z toho, keď nikto nechce robiť poriadky s neprispôsobivými.
Sandyman
V tomto máš pravdu, že majiteľom je mesto Svit, tiež som si to overil. Ten chlap mi potom zavadzal, lebo tvrdil, že on je majiteľ. Ale tak či tak pointa je rovnaka. Prenajal si to rybársky zväz, ktorý za to platí peniaze. Majú právo ťa stamaď vyhnať. To je akoby si zaklopal na nejaké dvere bytu, otvorí ti nájomca a mu povieš, že ho vyhadzuješ z bytu, lebo nie je majiteľ. Na to nemáš právo.
Batizovce-Svit
Myslim si ,ze riesite uz nepodstatne veci.proste nas tam nechcu a mam info ,ze urobia vsetko preto ,aby nas odtial vysankovali.ja sa nemienim natahovat s policiou a robyt si problemi.každy bozi den vraj su tam.ako sa hovori zmenila som lokal.som spokojna s novym flekom a nielen ja.ešte vam dam link s mapkou na strkovisko Batizovce za dialnicou pri motoreste.
https://www.vypadni.sk//sk/strkoviska-batizovce
Nové miesto - staré problémy?
Uznávam, ak je prenajímateľom Rybárske združenie, platí za neho, stará sa o prostredie a zveľaďuje ho - má právo si určovať pravidlá. Paradoxne teraz s odstupom si myslím že osadenie tabúľ je to lepšie riešenie, pred tými ktoré by prišli neskôr a boli by horšie. Potešilo ma že sa formuje nové miesto, ešte som tam nebol, no podľa mapy je oveľa vhodnejšie - myslím to miesto pri Hedvige. Nejaké prehnane obavy že sa tam presunú socky by som nemal. Pochybujem že by si dali tú námahu a šlapali tam pešo od autobusovej alebo vlakovej stanice. Predsa len, je to tak správne od ruky. Ako to bude ďalej s novým miestom - uvidíme.
Lokácia
Hlavne, netreba tu dávať lokality a miesta, kde sa chcete premiestniť. Myslíte, že tu tie individuá nechodia na stránku?
Radšej v súkromí, cez správy, si dať vedieť kde sa dá nudiť.
Btw: vo štvrtok som bol na štrkoviskách a za tých pár hodín, čo som tam bol, niekoľko krát prešlo dookola auto mestskej polície. Čiže to tam hliadkujú.
A čo sa týka Hedvigy, bol som tam sondovať ešte min. roku. Veľmi vysoký pohyb našich spoluobčanov, a mal som už s nimi tú česť. Že aj medzi nimi sú úchyláci, homoši, atď. a otravujú nudistov.
Batizovce zakaz
Ahojte, z pravneho hladiska je to takto:
Takymito zakazovymi tabulami sa neda zakazat nudizmus, takze pravne je to o nicom.
V skratke- jedna sa o verejne priestranstvo volne pristupne a kazdy obcan na nom moze robit vsetko co mu zakon nezakazuje. To je ustava. Ziaden zakon nezakazuje nudizmus v prirode. Tak ak by tam aj dosli poliajti a budes v ruchu Adamovom nemaju ta zaco pokutovat, nic neporusujes.
Tabulou rybarskeho zvazu mozu rybari tak zakazat akurat svojim clenom. Ako to ide urobit pravne cisto nebudem tu davat navody je to kontraproduktivne.
Takze pokojne sa tam dalej naho kupem aj po zakaze. Aj inych som videl. Pokojne mozete aj vy, nemaju vas policajti zaco pokutovat pokial to bude dalej nie niekde na hlavnej plazi od Svitu.
Ina vec je pokial sa tam niekto nepristojne spraval- uchylaciny boli postihnutelne predtym a su aj teraz. V konecnom dosledku som rad ze taketo individua tam prestali chodit, ja neprestanem.
marostatry
Nemas pravdu marostatry, byt nahy na verejnom priestranstve je trestne:
https://www.lewik.org/term/1355/vytrznictvo-trestny-zakon/
(1) Kto sa dopustí slovne alebo fyzicky, verejne alebo na mieste verejnosti prístupnom hrubej neslušnosti alebo výtržnosti najmä tým, že:
e) vyvoláva verejné pohoršenie vykonávaním pohlavného styku alebo vykonávaním sexuálneho exhibicionizmu alebo iných patologických sexuálnych praktík,
potrestá sa odňatím slobody až na tri roky.
O boze, zase samozvany…
O boze, zase samozvany google pravnik.
Samozrejme ze nudizmus nie je trestny. To su vsetci nudisti na Slovensku kriminalnici alebo ako? Cedulka so zakazom nic nezmoze. Iba zakonny zakaz a ten neexistije. Je to dost podobne ako keby na tej ceduli bolo ze pristup len v modrom tricku povoleny. To by niekto respektoval?Sexualny exhibicionizmus je nieco uplne ine- napr na textilackej preplnenej plazi sa vyzliect alebo v centre mesta behat nahy.
marostatry, nechaj to tak
marostatry, nechaj to tak, absolútne nemáš šajnu o zákonoch. Vyjadrenie polície:
"Opaľovanie „hore a dole bez“alebo „dole bez“ je možné vykonávať iba v zariadeniach a na miestach na to určených alebo vhodných.
Ak by sa osoba kúpala, resp. opaľovala nahá alebo čiastočne nahá s odhalenými intímnymi miestami tela na verejnom priestranstve alebo verejne prístupnom mieste, mohlo by ísť o priestupok proti verejnému poriadku, konkrétne o vzbudzovanie verejného pohoršenia (§ 47 ods. 1 písm. c zákona o priestupkoch) za predpokladu, že by sa okoloidúce osoby pohoršovali."
Mengusovce - prieskum
Ahoj, plánujem sa ísť zajtra (tj. sobota) pozrieť na tie štrkoviská pri Mengusovciach. Je lepšie sa sám pozrieť a zistiť situáciu..Ak by mal niekto záujem sa pridať, tak sa prosím ozvite. Ja tam budem okolo desiatej.
zakaz nudizmu
bager65 a pravnik- jeden tu sermuje trestnym zakonom druhy priestupkovym.
Bager- nepochopil si podstatu diskusie tejto. Tu ide o otazku ci zakazova tabula- zakaz nudizmu nieco po pravnej stranke zmenila na strkovisku. Tvrdim ze sa nic nezmenilo. Situacia ostala taka ako doteraz. Aj doteraz sme mali trestny a priestupkovy zakon. Ak sa niekto vyzlecie v prirode pri vode nemoze byt pokutovany ani trestne stihany. Ak niekto bude pobehovat nahy v meste alebo textilackej plazi plnej ludi bude mat problem samozrejme. Teda tvrdim ze osadenim tabul sa nic nezmenilo v Batizovciach, je to take bububu na prava neznale osoby. Este raz , budem sa kupat bez plaviek pod cestou resp pod dialnicou dalej od oblecenych ludi , pride policajt a co som porusil?
hedviga
Bol som obhliadnut okolite jazera ale okolo vsetkych malych boli rybari alebo ludia. Avsak juzny polostrov hedvigy ako tu uz ludia spominali bol kompletne prazdny, siroko daleko nikde nikoho a vyzera to ako idealne miesto na plaz, dost priestoru, dalej od ludi a je tam dost tazky pristup od severu, neviem ci by sa tam pocernejsi obcania od Mengusoviec trepali aj rovnako uchylaci kedze je to dost od ruky, najlepsie je ist od Podskalky casti Svitu.
tatranec
Poviem to znova a už to nebudem opakovať. Ak niekto ma prenajatý nejaký pozemok, neželá si, aby tam boli nahí ľudia a ešte k tomu navyše osadí tabule, má jednoznačné právo zakazovať ľudom nudizmus na svojom pozemku. Keď neveríš, choď si tam a potom sa hádaj s policajtmi.
batizovce
Ahojte, dnes som bol ako vzdy na strkovisku. Napocital som 6 nudistov, kupu sa napriek zakazu pohoda klud. V ramci toho jedna rodinka- stari rodicia s mensim vnukom.Takze bez ohladu na akesi zakazove tabule sa ludia kupu nahi ako vzdy
Nové miesto
Ahojte , vedel by niekto prosím Vás poslať foto z google maps nového miesta Hedviga ? Dá sa prísť aj niekde bližšie aj autom ? budem vdačný za každu odpoveď / radu .
Re: nove miesto
Suradnice na google maps dala vyssie pani Kredkapp, autom sa da prist najjednoduchsie z Mengusoviec, ked idete z juhu od dialnice je to za cintorinom prva odbocka vpravo a stale rovno, da sa prist az uplne tam ku miestu
Nové miesto
Čaute, tak neodolal som ani ja šiel som nové miesto pri hedvige pozrieť. A musím povedať že je tu priestor na opatrný optimizmus.
Prostredie sa mi tam páči. Je to ďalej od ľudí, takže príde tam len ten kto chce. Bol som tam cca 3x autom, cez mengusovce sa dá dostať priamo až na pláž. Alebo zopár krát na biku, pekná trasa je tam. Páči sa mi že je to ďalej od dialnice, nepočuť tam hluk áut. A je sa tam kde zašiť, nie je to len holá lúka. Čo som tam bol cca 5x, tak zatiaľ som tam stretol len jedného pána, inak nikto. Žiadne davy, očumovači, turisti, rybári. V hedvige je prítok priamo z tatier, tak tam je voda dosť čerstvá. vyhovuje. Je to fajn výlet z pp na biku, 2-3 hoďky sa poopalovať a potom s5.
Pridať nový komentár